Fundació ACE és una entitat al servei de les persones amb malatia d’Alzheimer o altres demències, i de les seves famílies.

Per fer-ho treballem des de l'any 1996 en els camps del diagnòstic, tractament, recerca, formació i sensibilització.

Àrees d'activitat

Diagnòstic

Som un centre de referència en el diagnòstic i tractament farmacològic de persones amb trastorns cognitius i demències, així com en assistència social a les famílies.

Tractament

A la Unitat d'Atenció Diürna tractem cada dia prop de 300 persones amb Alzheimer o altres demències i oferim a les seves famílies suport i ajuda.

Recerca

Fem recerca per avançar en el coneixement de la demència. Hem participat a més de 100 assajos clínics i tenim la major col·lecció genètica d'Alzheimer a Europa.

Formació

El nostre personal forma tant a professionals de la sanitat com a famílies, per tal de millorar la qualitat de vida de les persones afectades.

persones diagnosticades des del 1996.

usuaris a la Unitat d'Atenció Diürna el 2017.

mostres genètiques a la col·lecció.

Concert solidari: Música per l'Alzheimer

01/02/2019
Fundació ACE i el Conservatori del Liceu organitzen el proper 10 de març el concert solidari “Música per l’Alzheimer” amb l'objectiu de recaptar fons per la recerca d'aquesta malaltia.

Amb la col·laboració de GRIFOLS | Centre adscrit a la UIC-Barcelona