Fundació ACE és una entitat sense ànim de lucre al servei de les persones amb malaltia d’Alzheimer o altres demències, i de les seves famílies.

Per fer-ho treballem des de l'any 1995 en els camps del diagnòstic, tractament, recerca, formació i sensibilització.

Àrees d'activitat

Diagnòstic

Som un centre de referència en el diagnòstic i tractament farmacològic de persones amb trastorns cognitius i demències, així com en assistència social a les famílies.

Tractament

Cada dia tractem prop de 300 persones amb Alzheimer o altres demències i oferim a les seves famílies formació, suport i ajuda.

Recerca

Fem recerca per avançar en el coneixement de la demència. Hem participat a més de 120 assajos clínics i tenim la major col·lecció genètica d'Alzheimer a Europa.

Formació

El nostre personal forma tant a professionals de la sanitat com a famílies, per tal de millorar la qualitat de vida de les persones afectades.

persones visitades des del 1996.

usuaris a la Unitat d'Atenció Diürna el 2018.

mostres genètiques a la col·lecció.

La 4a Nit de L’Alzheimer reuneix 150 persones a Barcelona per lluitar contra la demència

27/09/2019
La quarta edició de La Nit de l’Alzheimer va reunir ahir 150 persones per lluitar contra la demència. El sopar solidari, que ha tingut lloc per primera vegada a Barcelona, ha servit per captar més de 32.000 euros que seran destinats a la recerca.

Fundació ACE i joies Majoral llancen Instant, una polsera solidària amb l’Alzheimer

30/05/2019
Fundació ACE i la firma de joies Majoral, llancen la polsera solidària Instant, una joia d'inspiració mediterrània. Els beneficis aniran destinats a impulsar la recerca de l'Alzheimer.

Els clients de Bonpreu i Esclat donen més de 52.000 euros a Fundació ACE

11/10/2019
Fundació ACE ha recaptat 52.957 euros gràcies a la campanya d'arrodoniment solidari dels supermercats Bonpreu i Esclat. Aquest import, es destinarà al projecte "Aula de cuidadors" de suport a familiars de persones amb demència.

Amb la col·laboració de GRIFOLS | Centre adscrit a la UIC-Barcelona