Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Malalties neurodegeneratives: Alzheimer i Parkinson

El 22 de març se celebrarà la jornada «Malalties neurodegeneratives: Alzheimer i Parkinson» a la Sala Espai Francesca Bonneimasion de Barcelona. Un espai d’intercanvi, reflexió i debat sobre les malalties neurodegeneratives més freqüents a la nostra societat com l’Alzheimer, el Parkinson, la malaltia de Huntington, o l’esclerosi lateral amiotròfica (ELA).

Com a experts i representants de la Fundació hi assistiran la Dra. Mercè Boada, a qui li han demanat la conferència inaugural i el Dr. Octavio Rodríguez, neuròleg  de la Fundació, que participarà en una taula rodona sobre diagnòstic, tractament i recerca.

Durant la jornada, organitzada per la Fundació Pere Tarrés i Fundació Agrupació, es debatrà sobre la diagnosi, el tractament i la recerca, els reptes de futur i el paper i el dels cuidadors/es no professionals.

Poden consultar aquí el programa.