Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

ACE: 25 anys cuidant les persones que pateixen Alzheimer

Fundació ACE presenta el proper dia 15 de febrer el llibre commemoratiu dels 25 anys del seu Centre de Dia. El llibre està format pels relats dels professionals i les famílies, així com d’entitats o de personalitats, com l’actor Josep Maria Pou, que han volgut sumar-s’hi.

El Centre, l’Alzheimer Centre Educacional (ACE), ha atès més de 1.600 persones des dels seus inicis. Fou el primer centre terapèutic de l’Estat per atendre persones amb Alzheimer. Enguany, tracten 85 persones amb demència i està situat al barri de Les Corts, al c/ Numància 117.

L’acte de presentació serà el dia 15 a les 16:00 h al Centre de Dia de la Fundació (c/ Numància 117). Comptarà amb la presència de l’ex-alcalde de Barcelona, Xavier Trias, el director de la Fundació, Lluís Tárraga, i el director de Relacions Corporatives, Antoni Gelonch. Hi assistiran també un representant dels pacients, un representant de les famílies i Joan Carles Ribes, parlant en boca dels gerocultors. La organització ha volgut oferir una acte en el qual tinguin veu tots els col·lectius que han recolzat la feina del Centre.

ACE 25 anys