Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Fundació ACE prepara un acte per celebrar els 25 anys del Centre de Dia

.

El proper dia 4 d’abril a les 16:00 h es celebrarà l’acte “Amor i memòria“, amb motiu del 25 aniversari del Centre de Dia de la Fundació ACE. Es tracta d’un acte institucional que tindrà lloc a l’Auditori AXA de Barcelona. En ell, participaran els pacients del Centre i les seves famílies en homenatge a la història del centre.

L’acte comptarà amb la participació del periodista Josep Puigbó, com a conductor. Hi haurà dues entrevistes que capitalitzaran la part central de la celebració. La primera amb els fundadors de l’entitat, la Dra. Mercè Boada i el Sr. Lluís Tárraga. La segona serà amb un representant de les famílies, els pacients i els gerocultors d’ACE.

Durant l’esdeveniment actuarà Chiaki Shima, una estudiant del màster de musicoteràpia de l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC); entitat que col·labora amb la Fundació en el programa Estimul’Art. Hi participarà també el grup de música tradicional Grup Folk Montjuïc, organitzadors cada any de la Nit de l’Havanera. Tancarà l’acte l’humorista Jordi LP Showman, que conjugarà l’humor i la música per posar-li el fermall d’or a l’esdeveniment.

L’entrada serà gratuïta i oberta fins a completar aforament.