Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

“Alzheimer: present i futur”, una conferència a càrrec de Mercè Boada

La conferència “Alzheimer: present i futur”, a càrrec de la Dra. Mercè Boada, Directora Mèdica i co-fundadora de la Fundació ACE tindrà lloc el proper dia 8 de febrer al Saló d’actes de l’Hospital Universitari General de Catalunya. La Universitat Internacional de Catalunya i Fundació ACE han signat un conveni de col·laboració per portar a terme accions conjuntes en el camp de la recerca i la formació de la malaltia d’Alzheimer. Aquest conveni d’adscripció, vigent per un període de cinc anys des de la seva signatura, té com a principal objectiu la coordinació d’activitats docents, assistencials i d’investigació entre les dues entitats.

Entre els diferents objectius d’aquest acord, es pretén millorar la qualitat docent en la formació clínica i sanitària dels alumnes de UIC Barcelona en matèria d’envelliment, malaltia d’Alzheimer i altres demències relacionades, així com també optimitzar els recursos humans i materials en la recerca d’aquestes malalties.