Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Tesi doctoral d’Ángela Sanabria

Ángela Sanabria presenta la seva tesi doctoral

La neuropsicòloga de Fundació ACE, Ángela Sanabria, ha presentat recentment la seva tesi doctoral, sota el títol: “Teoría de la mente y epilepsia criptogénica del lóbulo frontal.” La tesi ha estat dirigida pel Dr. Francisco Javier Salas Puig i Manuel Toledo Argany. La presentació s’ha fet a l’Hospital Universitari de la Vall d’Hebron.

El tribunal estaba format per:

President: Dr. Juan César Álvarez Carriles, Doctor en Psicologia. Neuropsicòleg. Psicòleg adjunt a l’Hospital de Oviedo. Professor associat en Ciències de la Salut al Departament de Psicologia de la Universitat de Oviedo.

Secretària: Dra. Carmen García, Doctora en Psicología. Experta en Neuropsicológia. Psicòloga adjunta. Professora associada a la UAB. Departament de Medicina de l’Hospital Sant Pau i Santa Creu.

Vocal: Dra. Júlia Miró Lladó, Dra. en Biomedicina. Departament de Neurologia de l’Hospital de Bellvitge.

tesis