Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Comunicat del Patronat de Fundació ACE

Pel respecte i la dignitat dels drets de Catalunya, preservem la memòria

El Patronat de Fundació ACE, Institut Català de Neurociències Aplicades, avui, Dia Mundial de l’Alzheimer, vol fer arribar a l’opinió pública el següent comunicat:

1. La nostra tasca, des del 1991, és la preservació de la memòria de les persones sanes, de les persones que presenten queixes subjectives de memòria i les persones afectades per demències, i particularment les que estan diagnosticades amb la malaltia d’Alzheimer.
  2. La preservació de les memòries individuals nodrirà la memòria col·lectiva.
  3. En aquest sentit, volem manifestar el nostre rebuig a les mesures autoritàries que s’han pres i s’estan prenent contra els drets i llibertats dels ciutadans, i especialment dels servidors públics.
  4. Manifestar el nostre suport a les legítimes institucions d’autogovern de Catalunya, garants dels drets i de la memòria de tots.

Volem que en aquesta hora de la història de Catalunya es pugui expressar lliurement i pacíficament el sentir general de la majoria del poble català.

comunicat