Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Genètica de demències: el primer simposi del consorci DEGESCO

El consorci DEGESCO (Dementia Genetics Spanish Consortium) prepara el seu primer simposi. Amb el títol “Genètica de demències“, se celebrarà els propers 16 i 17 de febrer a la seu de la Fundación CIEN, a Madrid. DEGESCO està format per onze centres que destinen una part de la seva tasca d’investigació a la genètica de la malaltia d’Alzheimer i altres neurodegeneratives.

L’objectiu de l’organització és reunir els millors experts sobre genètica de malalties neurodegeneratives. El simposi abordarà una àrea clau en la investigació revisant els aspectes genètics dels diferents tipus de demència i les seves implicacions en la població espanyola. Agustín Ruiz, Cap de Recerca en Fundació ACE (que va ser una de les principals promotores per a la creació d’aquest consorci), participarà presentant el projecte GR@ACE.

Si està interessat a assistir podrà formalitzar el seu registre a través d’aquest link: Formulari d’inscripció. La inscripció és gratuïta fins a completar aforament. Per a més informació: degesco@ciberned.es.