Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Tret de sortida a la campanya del Dia Mundial de l’Alzheimer 2017

Tret de sortida a la campanya

del Dia Mundial de l’Alzheimer 2017

Fundació ACE ha estrenat aquesta setmana, a quinze dies del Dia Mundial de l’Alzheimer 2017, el vídeo central de la campanya Regala memòria. El vídeo es pot veure al canal de YouTube de la Fundació, a la pàgina web i en els altres canals corporatius de difusió.

La idea d’aquest vídeo contínua en la línia que Fundació ACE desenvolupa des de fa temps. I l’objectiu és conscienciar les persones que l’Alzheimer no correspon a l’edat. L’Alzheimer no és una malaltia de persones grans. L’Hospital de Dia de Fundació ACE atén diàriament a 80 persones menors de 65 anys afectades per la demència que l’OMS considera el quart problema de salut mundial.

Per això mateix, la Fundació posarà en marxa la Unitat de Prevenció i Detecció Precoç amb l’objectiu de fomentar les iniciatives que persegueixin aquest objectiu. La intenció és canviar el paradigma, que el missatge que la memòria és important i perdre memòria no és qüestió d’edat, cali en la societat.