Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Fundació ACE i Kern Pharma publiquen un còmic sobre l’Alzheimer

Kern Pharma, companyia referent en el desenvolupament i producció de medicaments, publica juntament amb Fundació ACE, 20.000 exemplars del còmic “Tú, yo y el Alzheimer”.

Adreçat a nens i nenes entre els 6 i els 12 anys d’edat, aquest material vol ajudar els menors a afrontar amb més coneixement el diagnòstic d’aquesta malaltia en persones properes a ells com, per exemple, els seus avis.

El còmic es distribuirà a través de neuròlegs i farmàcies adherides al projecte perquè ells ho puguin fer arribar a famílies que tinguin alguna persona gran afectada per l’Alzheimer. A més, amb motiu del Dia Mundial d’aquesta malaltia que se celebra el proper 21 de setembre, Kern Pharma ha distribuït 800 còpies a 40 escoles de cinc comunitats autònomes: Andalusia, Astúries, Catalunya, Comunitat Valenciana i Galícia per sensibilitzar els infants sobre ella i que puguin parlar d’Alzheimer amb els seus professors i companys d’escola.

El còmic està introduït per la doctora Mercè Boada, cofundadora i directora Mèdica de la Fundació, i conclou amb activitats de comprensió lectora per als nens.

La publicació de “Tú, yo y el Alzheimer” s’emmarca en el compromís que Kern Pharma manté des de fa anys amb el desenvolupament de materials que puguin ser útils per a les persones que pateixen aquesta malaltia, les seves famílies i cuidadors, i els professionals sanitaris que els atenen.

Descarrega-te’l aquí

ComicKern