Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Grups de suport per a fills de malalts d’Alzheimer presenils

Avui han començat els grups de suport per a fills de malalts presenils a Fundació ACE – Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center. Amb una alta participació, la iniciativa ha aconseguit reunir al voltant de 30 fills de persones afectades per la malaltia d’Alzheimer abans d’arribar als 65 anys.

El Departament de Treball Social de la Fundació lidera aquest projecte. L’objectiu d’aquests grups és proporcionar als participants l’atenció que necessiten. En diverses ocasions, els participants són els mateixos que decideixen el tipus de formació que necessiten: sobre la genètica de la malaltia sovint, sobre trastorns conductuals, sobre recursos administratius o procediments legals.

Es preveu que aquest any, com va passar anteriorment, els participants augmentin a mesura que avanci el curs.

Grups de suport de Fundació ACE - grupos de apoyo de Fundació ACE