Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

“No sóc d’escriure però pensant en la meva dona em vaig inspirar”

El Sr. Ferran Casadesús i la Sra. Iolanda Sanz de l’Església van recollir el Premi ACE en poesia i relat breu, respectivament, el passat divendres 29 d’abril. La temàtica del concurs que se celebrava aquest any per primera vegada era “Tots som necessaris”.

L’acte el va conduir el Sr. Antoni Gelonch, Director de Relacions Institucionals de la Fundació que va començar agraint als participants del concurs el suport brindat a presentar les seves obres a la primera edició d’aquest concurs. Posteriorment, el Sr. Gelonch va llegir les actes per anunciar els premiats que van sortir a recollir el diploma.

Tot i que el premi del concurs eren dues entrades per a un concert durant 2016 al Palau de la Música, la Fundació va complimentar als guanyadors amb un exemplar de “La memòria està en els petons“, escrit per la Dra. Mercè Boada, recentment guardonada amb la Creu de Sant Jordi, i el Sr. Lluís Tárraga, director general de Fundació ACE.

Després del lliurament, els premiats i els assistents van poder compartir una breu tertúlia. El Sr. Casadesús, premiat en poesia, va declarar que ell havia participat en el concurs gràcies a la seva dona: “no sóc d’escriure però pensant en la meva dona em vaig inspirar … I va sortir.” El jurat va triar les obres guanyadores tenint en compte diversos criteris que incloïen de correcció lingüística. Els poemes i relats finalistes es presentaran en un llibre electrònic, editat per la Fundació ACE.

DSC_0497
D’esquerra a dreta: Sr. Antoni Gelonch, Director de Relacions Corporatives de Fundació ACE, Sr. Lluís Tárraga, director general de Fundació ACE, Sra. Iolanda Sanz, guanyadora de la categoria de relat breu, Dra. Mercè Boada, Directora Mèdica d’ Fundació ACE i Sr. Ferran Casadesús, guanyador de la categoria de poemes.