Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Mercè Boada: “L’Alzheimer no ha d’estar amagat.”

Mercè Boada: “L’Alzheimer no ha d’estar amagat; és amb nosaltres. Forma part de la nostra vida quotidiana.”

La Dra. Mercè Boada ha estat entrevistada per la periodista Mònica Hernández al programa L’entrevista d’estiu de La Xarxa. En l’entrevista, la Dra., cofundadora i Directora mèdica de Fundació ACE, parla de l’estigmatització encara present de l’Alzheimer a la societat, entre d’altres. Parla també dels avenços en recerca, del component genètic de la malaltia i de la feina de Fundació ACE en aquest camp.

Mercè Boada ha estat recentment nomenada Creu de Sant Jordi pel Govern català. Reconeix que es considera una dona afortunada per poder treballar en el camp de l’Alzheimer, en què ha estat pionera.