Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Mercè Boada, Premi ACRA 2015 a la trajectòria professional

L’Associació Catalana de Recursos Assistencials (ACRA) va fer públic ahir que la Dra. Boada rebrà aquest any el Premi que atorguen com a reconeixement a la carrera professional.

Cada any, l’ACRA organitza una gala on s’entreguen els tres premis de l’Associació. La gala d’enguany serà demà 18 de novembre al Palau de Pedralbes i estarà presidida per l’Honorable Sra. Neus Munté, Consellera de Benestar Social i Família de la Generalitat.

Els senyors Pasqual Maragall, Eduard Punset o Joaquim Barraquer van ser guardonats amb aquest reconeixement en edicions anteriors dels premis. El jurat ha escollit la Dra. Boada, segons el comunicat d’ACRA, pel seu treball incansable a favor de la gent gran, per la seva aportació professional en l’atenció assistencial i per la constant aposta que ha fet, al llarg de la seva carrera, pel talent català en la medicina i la recerca.

150108 MB (1)