Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Dones i ciència: ponència de la doctora Mercè Boada a Viladecans

.

Sobre dones i ciència tractarà la propera conferència de la neuròloga i directora mèdica de Fundació ACE, Mercè Boada. L’Ajuntament de Viladecans celebra diverses activitats emmarcades en el dia internacional per la salut de les dones, que serà el 8 de maig. Una d’aquestes activitats és la conferència sobre dones i ciència que tindrà lloc el proper dimarts dia 23 de maig. Les activitats que l’Ajuntament lidera es poden seguir en la mateixa web.

La doctora Boada explicarà la seva trajectòria com a dona científica en l’àmbit de la recerca. Com és ben sabut, aquest és un àmbit en el qual el percentatge de dones és notablement inferior al dels homes a causa de la diferència salarial i de la difícil concilliación amb la vida personal. A més, la doctora presentarà una aproximació a la Malaltia d’Alzheimer des de la perspectiva de gènere. Dades com que el 70% de les persones afectades per l’Alzheimer són dones, seran analitzats durant la jornada.

Acompanyaran la Dra. Boada a la taula el Sr. Ricard Carrer com a regidor d’igualtat i la Sra. Montserrat Turgas en representació de l’entitat Agrupació Dones del segle XXI. L’Ajuntament de Viladecans, a més, celebra el dia 28 com a part del seu programa de suport i reivindicació del paper de la dona que va tenir el seu inici el 8 de març.

mujeres y ciencia - dones i ciència