Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Música per Nadal

La Unitat d’Atenció Diürna de Fundació ACE tindrà, com cada mes, els dos concerts mensuals el dia 14 i el dia 16. Tots dos concerts, oberts a l’assistència de pacients i familiars que vulguin apropar-se, estan coordinats per la Fundació i l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) que ofereix als seus estudiants de musicoteràpia la possibilitat d’interpretar davant d’un públic compost, majoritàriament, per persones amb la malaltia d’Alzheimer.

• 14/12 – 16:00 Concert al Centre de Dia
  • 16/12 – 16:00 Concert a l’Hospital de Dia

Aquesta iniciativa forma part del programa Estimul’Art, que porta en marxa un any en la seva versió musical. Gràcies a la col·laboració de l’ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya) i l’Estudi de la soprano Begoña Alberdi, els pacients de la Unitat d’Atenció Diürna poden gaudir de concerts de petit format i de la participació en activitats del programa ApropaCultura al Auditori de Barcelona.