Sensibilització

T'esperem a la primera Nit de l'Alzheimer online

20/10/2020
La cinquena edició de la Nit de l'Alzheimer se celebrarà el 2 de desembre de 2020 a les 19:00 i serà la primera edició online. Suma't i ajudeu-nos a tenir cura de les persones amb Alzheimer.

Tornen els tallers de memòria presencials

05/10/2020Atenció i tractament
Els usuaris de la Unitat d’Atenció Diürna han tornat a les instal·lacions de Fundació ACE per continuar els tallers de memòria de forma presencial.

La Unitat d'Atenció Diürna tanca davant els rebrots de COVID-19

30/07/2020Atenció i tractament
A partir de l'1 d'agost, el Centre de Dia i l'Hospital de Dia de Fundació ACE romandran tancats per protegir la salut dels usuaris i de les usuàries davant els rebrots de coronavirus (COVID-19).

Els experts aconsellen entorns coneguts per conviure amb l’Alzheimer durant l’estiu

21/07/2020Atenció i tractament
Fundació ACE ha elaborat un decàleg de consells per ajudar les persones que conviuen amb la malaltia d'Alzheimer durant les vacances d'estiu.

Un llibre, el millor regal per estimular la ment aquest estiu

16/07/2020Atenció i tractament
Un llibre, o més d’un, pot ser el regal perfecte per aquest estiu, més quan aquest atípic 2020 ha obligat a ajornar la diada de Sant Jordi a Catalunya a conseqüència de la COVID-19, que ha passat del 23 d’abril a celebrar-se el proper dijous 23 de juliol.

Diccionari sobre la COVID-19 per a persones amb Alzheimer

26/06/2020Atenció i tractament
Els usuaris i les usuàries de l’Hospital de Dia de Fundació ACE han realitzat aquests dies un exercici molt especial per valorar la seva fluència verbal i la seva memòria: han fet un llistat de les paraules que han hagut d’utilitzar durant la pandèmia.