Grup de suport per a fills de pacients amb demencia pre-senil

El Departament de Benestar Social i Família ha concedit a Fundació ACE la beca que farà possible atendre fills de malalts amb demencia presenil. Fundació ACE ja havia estat pionera en ser la primera entitat amb grups de suport per cònjuges de persones amb Alzheimer menors de 65 anys. Ara torna a ser una entitat puntera en el tractament i suport de familiars de persones amb Alzheimer.

Així doncs, Fundació ACE comença un grup de suport i formació per a fills d’entre 18 i 35 anys d’un pacient amb demencia presenil. Consistirà a reunir-se periòdicament amb els assistents mensual o quinzenalment.

Per inscriure's contacti amb info@fundacioace.com.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Grup per a cònjuges de malalts pre-senils de Fundació ACE.

Fundació ACE obre la primera línia telefònica per a cuidadors de persones amb Alzheimer durant el confinament

16/04/2020Atenció i tractament
Davant la situació generada arran del coronavirus SARS-COV-2, Fundació ACE posa a disposició de la societat una línia telefònica d’informació i assessorament per a cuidadors i cuidadores de persones amb Alzheimer.