D'acord amb les indicacions de les autoritats sanitàries, a partir de l'1 d'agost, el Centre de Dia i l'Hospital de Dia de Fundació ACE romandran tancats per protegir la salut dels usuaris i de les usuàries davant els rebrots de coronavirus (COVID-19).

Les persones amb demència o Alzheimer són un col·lectiu de risc de contagi de coronavirus SARS-COV-2. És per això que la mesura té l'objectiu de continuar protegint les persones usuàries de la Unitat d'Atenció Diürna de Fundació ACE, tal com s'ha fet fins ara.

A més, Fundació ACE continuarà tenint part de l'equip de guàrdia per atendre les emergències de caire mèdic o assistencial que puguin sorgir en la cura de la persona amb demència.

La importància de la prevenció

Cal recordar que les persones majors de 65 anys són un grup vulnerable davant el coronavirus i per això es recomana seguir les indicacions de prevenció que es poden consultar a la nostra web.

L’equip de Fundació ACE apel·la a la prudència dels usuaris i les usuàries i de les seves famílies per tal de poder acomplir les indicacions i mesures de seguretat per protegir les persones grans, grup de risc de contagi del coronavirus (SARS-COV-2).

Fundació ACE actua davant la pandèmia de coronavirus (SARS-COV-2)

15/03/2020Notícies
Fundació ACE actua davant la pandèmia de coronavirus (SARS-COV-2). L'objectiu és reduir el risc de contagi i, amb aquesta finalitat, Fundació ACE ha establert les mesures organitzatives necessaries per tal d'oferir atenció no presencial als usuaris.