Nou receptari “Cuinant la memòria”

La Fundació Catalunya La Pedrera, en col·laboració amb Fundació Alicia i Fundació ACE, presentarà el proper 15 d’abril un nou llibre de receptes elaborat amb l’objectiu de facilitar l’autogestió de l’alimentació en el dia a dia de les persones amb deteriorament cognitiu

El receptari, que porta per títol “Cuinant la memòria. Receptes perquè no se’ns en vagi l’olla!”, inclou receptes fàcils i ràpides de preparar a través d’un curs molt intuïtiu.

La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, participarà en l’acte de presentació de la publicació amb una conferència en la que parlarà sobre l’alimentació com un element de protecció del cervell, des d’un punt de vista científic.

D’altra banda, David Gil, cuiner de la Fundació Alícia, elaborarà al moment algunes de les receptes incloses al receptari i oferirà consells per a la seva realització.

Acte de Presentació

Data: dilluns, 15 d'abril
Hora: De 16h a 18h
Lloc: Auditori de La Pedrera (Provença 261 -265, Barcelona)

INSCRIPCIONS AQUÍ

Un llibre, el millor regal per estimular la ment aquest estiu

16/07/2020Atenció i tractament
Un llibre, o més d’un, pot ser el regal perfecte per aquest estiu, més quan aquest atípic 2020 ha obligat a ajornar la diada de Sant Jordi a Catalunya a conseqüència de la COVID-19, que ha passat del 23 d’abril a celebrar-se el proper dijous 23 de juliol.