La Fundació:

"La pèrdua o conservació de la memòria en persones amb Alzheimer i persones sanes" és el títol de la ponència que el Dr. Bryan Strange ha realitzat avui a Fundació ACE. Director de l'àrea de neuroimatge de la Fundació CIEN (Centre d'Investigació de Malalties Neurològiques), el Dr. Strange lidera 'RememberEx', un projecte europeu que té com a objectiu estudiar la capacitat selectiva de la memòria.

Amb "RememberEx", el Dr. Strange va guanyar el 2018 la convocatòria 'Consolidator Grant' de l'European Research Council, dotada amb 2 milions d'euros per a un període de 5 anys.

A la seva visita, el Dr. Strange, que va ser ponent el 2018 de la XI Conferència Barcelona-Pittsburgh -un esdeveniment científic de primer nivell organitzat per Fundació ACE- ha qualificat la Fundació CIEN i la Fundació ACE d'entitats "cosines germanes en el nostre enfocament de la recerca del coneixement i de la investigació sobre l'Alzheimer".

El Dr Strange impartiendo una conferencia delante de un atento público en Fundació ACE

S'amplia l’estudi FACEHBI de detecció precoç de l’Alzheimer

16/01/2020Recerca
Fundació ACE renovarà tres anys més l’estudi FACEHBI (Fundació ACE Healthy Brain Initivative), una investigació que busca determinar la relació de les queixes subjectives de memòria com a factor de risc en la malaltia d’Alzheimer.