Conferència a Andorra: “Alzheimer: el repte de la prevenció”

-

Fundació Crèdit Andorrà organitza el 16 de novembre, a les 19 hores, a l’edifici Crèdit Centre, la conferència Alzheimer: el repte de la prevenció, a càrrec del Dr. Agustín Ruiz, director de recerca de la Fundació ACE, Institut Català de Neurociències Aplicades.

La malaltia d’Alzheimer és un problema social de gran envergadura per a les societats occidentals. La seva aparició està fortament vinculada a la millora dels serveis sociosanitaris i, com a conseqüència, a una major longevitat de les poblacions. Actualment hi ha 47 milions de persones amb demència, però es preveu que, a tot el món, hi hagi més de 131 milions de persones amb Alzheimer al 2050.

Només hi ha una solució per frenar aquesta pandèmia: la reducció del nombre de casos mitjançant estratègies de prevenció primària i secundària. Durant la conferència el Dr. Agustín Ruiz farà un passeig sistemàtic sobre els programes de recerca que està executant la Fundació ACE. Amb ells pretenem regalar memòria a la nostra societat i contribuir al fet que la malaltia d’Alzheimer passi a ser part de la història de la humanitat.

conf-alzheimer-invit-v4_pagina_1

16/11/2016 - 19:00 Edifici Crèdit Centre ·3a planta · Andorra la Vella

Entrada lliure. Aforament limitat.

Mercè Boada obre el nou curs del Màster de Neurociències de la UAB amb una conferència sobre recerca i Alzheimer

09/10/2018Formació
La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, va inaugurar el divendres 5 d’octubre el nou curs acadèmic del Màster de Neurociències de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).