Primera edició del curs Música i Alzheimer

El Curs Música i Alzheimer, organitzat per Fundació ACE i l'Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC), es va dur a terme el passat dijous 14 de juliol a les instal·lacions de l'ESMUC. Hi van participar estudiants del màster de musicoteràpia i altres professionals interessats en la qüestió de la musicoteràpia amb persones que pateixen la malaltia d'Alzheimer.

Les sessions del curs van ser impartides per la Dra. Mercè Boada, neuròloga i Directora Mèdica de la Fundació; el Dr. Agustín Ruiz, genetista i Director Científic de la Fundació; el Sr. Antoni Gelonch, Director de Relacions Institucionals de la mateixa entitat; la Sra. Amèrica Morera, Coordinadora de la Unitat d'Atenció Diürna de Fundació ACE; la Sra. Mónica de Castro, musicoterapeuta especialitzada en demències; la Sra. Melissa Mercadal, Directora del Màster de Musicoteràpia i el Sr. Oriol Casals; coordinador del projecte Apropa Cultura amb l'Auditori.

14-07-2016 Curs música i Alzheimer

Obertes les inscripcions a la XI Conferència Biennal Barcelona–Pittsburgh

05/04/2018Formació
Ja estan obertes les inscripcions per assistir a la XI Conferència Biennal Barcelona-Pittsburgh que tindrà lloc del 23 al 25 de maig al World Trade Center de Barcelona. Les inscripcions poden gestionar-se online o en el mateix Congrés.