Fundació ACE forma voluntaris d’Amics de la Gent Gran en l’abordatge de les demències

Fundació ACE ha realitzat aquest mes de setembre un curs d’aprofundiment sobre demències a voluntaris de l’associació d’Amics de la Gent Gran. Les sessions han abordat les principals característiques de les malalties neurodegeneratives associades a l’envelliment, entre les que destaquen l’Alzheimer i altres tipus de demències, aportant eines per a fer un acompanyament adequat a persones amb deteriorament cognitiu.

Les formacions, que s’han realitzat els dies 14 i 21 de setembre, han anat a càrrec de Pilar Cañabate, cap de l’àrea de Treball Social de Fundació ACE, i d’Anna Gailhajanet, coordinadora de l’Hospital de Dia de la Fundació. Pel moment, ja s’ha previst dur a terme una segona edició del curs els dies 19 i 26 d’octubre.

Amics de la Gent Gran és una organització que treballa per millorar la qualitat de vida de la gent gran, lluitant contra la soledat i la marginació social d’aquest col·lectiu mitjançant l'acció de voluntàries i voluntaris que els acompanyen.

Curs Amics de la Gent Gran

Primera Aula de Cuidadors del 2019

04/02/2019Formació
Fundació ACE inicia la primera Aula de Cuidadors del 2019 que comptarà amb la participació d'una trentena d'assistents, la majoria familiars de persones amb Alzheimer o altres tipus de demències diagnosticades recentment.