La Dra. Boada inaugurarà el nou curs acadèmic del Màster de Neurociències de la UAB

La directora mèdica de Fundació ACE, la Dra. Mercè Boada, serà la ponent convidada de la conferència inaugural del curs acadèmic 2018-19 del Màster de Neurociències de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). La conferència, que s’impartirà el divendres 5 d’octubre a les 12.00 hores, tindrà lloc a la Sala de Graus de la Facultat de Medicina de la mateixa universitat.

La finalitat del Màster de Neurociències és oferir una formació integral en el camp de les neurociències cobrint àrees bàsiques com la neuroanatomia, la neurobiologia, la neuroquímica, la neurofarmacologia, i la neurofisiologia. Així mateix, la formació també aprofundeix en el camp de les malalties neurodegeneratives, la regeneració nerviosa, la cognició i el comportament.

Dra. Mercè Boada

Obertes les inscripcions a la XI Conferència Biennal Barcelona–Pittsburgh

05/04/2018Formació
Ja estan obertes les inscripcions per assistir a la XI Conferència Biennal Barcelona-Pittsburgh que tindrà lloc del 23 al 25 de maig al World Trade Center de Barcelona. Les inscripcions poden gestionar-se online o en el mateix Congrés.