La Fundació:

La Dra. Boada ha estat convidada a formar part del comitè científic de la dotzena edició de la Conferència Panhel·lènica de la Malaltia d’Alzheimer (PICAD) i de la quarta Conferència mediterrània sobre malalties neurodegeneratives (MeCoND).

La Dra. Magda Tsolakis, presidenta del comitè organitzador d’ambdós esdeveniments, enviava ahir la carta formal d’invitació. La Dra. Boada va agrair la invitació que acceptava amb “l’ànim de contribuir en tot el que sigui possible a l’èxit de la convocatòria”.

La conferencia, que se celebrarà del 18 al 21 de febrer de 2021, està organitzada pel Departament de Neurologia de la Universitat Aristòtil de Tessalònica, l'Institut Panhel·lènic de Malalties Neurodegeneratives i l'Associació Grega de Malalties d'Alzheimer i Trastorns Relacionats.

Com ha estat el cas durant les edicions anteriors, la conferència reunirà distingits científics d’arreu del món per a informar i educar professionals de la salut, persones amb Alzheimer i cuidadors.

La Dra. Mercè Boada, premi Fundació Fira Gran 2018

23/05/2018Sensibilització
La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, ha estat guardonada aquest any amb el premi Fundació Fira Gran 2018 per la seva aportació com a neuròloga.