Les doctores Mercè Boada i Marta Marquié participen a HAI 2020 a Miami

La Doctora Mercè Boada, directora mèdica de la Fundació ACE, i la Doctora Marta Marquié, neuròloga de la Fundació, han participat aquesta setmana a la 14 edició de la Conferència Human Amyloid Imaging (HAI 2020) a Miami, celebrada a la Universitat Internacional de Florida (Estats Units).

A HAI 2020, esdeveniment coorganitzat per l'Hospital General de Massachussets i per les universitats de Pittsburgh i de Califòrnia, s'aborden aspectes com el significat de la presència de l'amiloide cerebral, com ha de mesurar-se, com canvia i què presagia. En el congrés, els ponents informen sobre recerques inèdites i d'avantguarda en imatges humanes de beta amiloide i / o uns altres biomarcadores relacionats amb l'Alzheimer.

El cervell de les persones amb Alzheimer presenta un excés de la proteïna beta amiloide en forma de plaques senils. L'acumulació d'aquesta proteïna en el cervell respon a la principal hipòtesi de l'origen de la malaltia d'Alzheimer.

La conferència HAI de 2019 va atreure a més de 400 assistents i va exhibir 155 cartells de grups de recerca de Nordamèrica, Europa, Àsia Oriental i Austràlia.

FACEHBI, un projecte de Fundació ACE, publicat pel JPAD

23/11/2016Recerca
FACEHBI, un projecte de Fundació ACE, publicat pel JPAD . El projecte FACEHBI ha estat publicat recentment per la revista Journal of Prevention of Al...