Agustín Ruiz, premi a la millor comunicació oral de la Reunió de la SEN 2018

La Societat Española de Neurologia (SEN) ha guardonat aquesta setmana Agustín Ruiz, cap de Recerca de Fundació ACE, amb el premi a la millor comunicació oral de la Reunió Anual de la SEN 2018. Aquesta distinció se li ha concedit per la realització de la conferència “Rastreig complet del genoma (GWAS) aplicat a la identificació de factors de risc genètics de la Malaltia d’Alzheimer: resultats del projecte GR@ACE”.

En aquesta ponència Ruiz va destacar els darrers avenços del projecte de genòmica GR@ACE, liderat per Fundació ACE, que té per objectiu la identificació de nous gens relacionats amb l’Alzheimer de cara a poder dissenyar nous tractaments per tractar la malaltia.

La Reunió de la SEN, que l’any passat va arribar a la seva edició número 70, és la cita anual a nivell nacional on es presenten els últims avenços en l’àmbit neurològic.

Participem a la 70ena Reunió Anual del SEN a Sevilla

26/11/2018Sensibilització
Fundació ACE ha participat en la Reunió Anual de la Societat Espanyola de Neurologia (SEN) que ha tingut lloc del 20 al 24 de novembre a Sevilla.