Concert “Música per la Memòria”

Concert Música per la Memoria

Fundació ACE i el Festival Internacional de Música de Peralada han iniciat recentment el programa “Música per la memòria” per estudiar com influeix la música en el benestar de les persones amb demència.

El programa, que consistirà en tot un seguit d’activitats, agrupades en 3 sessions per any,  va començar la setmana passada amb l’organització d’un taller-concert del Brindis de La Traviata del compositor italià Giuseppe Verdi.

Gràcies a aquesta iniciativa un grup d'usuaris del Centre i l’Hospital de Dia de la Fundació, després de molt temps d’assaig i de dedicació, van tenir l’oportunitat de convertir-se en cantants professionals per un dia, cantant conjuntament amb els membres del cor Intermezzo. Se'ns dubte, va ser una experiència màgica per tots els participants i assistents!

Sonia Moreno-Grau, investigadora de Fundació ACE, premiada al congrés internacional AAT-AD/PD 2020

03/04/2020Recerca
La investigadora de Fundació ACE, Sonia Moreno-Grau, ha estat reconeguda amb un dels premis internacionals als millors treballs de recerca d’investigadors joves del prestigiós Congrés AAT-AD/PD™.