Conferència del Professor Villemagne a Fundació ACE

El Professor  Victor L. Villemagne visitarà el proper 2 d’abril la Fundació ACE per oferir una conferència sobre l’estat actual i principals reptes de l'ús de biomarcadors en la recerca sobre demències i altres malalties neurodegeneratives.

En la ponència, que portarà per títol “Ús de biomarcadors per a l’estudi i avaluació de malalties neurodegeneratives”, el Dr. Villemagne abordarà la utilització d’alguns dels principals biomarcadors emprats en la recerca actual com ara l’escaner PET d’amiloide i tau, el líquid cefaloraquidi (LCR) y el plasma.

Villemagne és professor associat al Departament de Medicina de la Universitat de Melbourne i investigador sènior en neurociència al Departament d’Imatge Molecular i Teràpia, d’Austin Health (Melbourne).

Després d'especialitzar-se en medicina nuclear a l'Escola de Medicina Johns Hopkins (Baltimore), va continuar la seva recerca al National Institute on Drug Abuse, National Institutes of Health, i a la Universitat de Pittsburgh. El seu principal interès de recerca és la imatge de la patologia cerebral en l'envelliment i els trastorns neurodegeneratius.

Aforament limitat. Es prega confirmació d’assistència a l'adreça electrònica comunicacio@fundacioace.org.

Data: dimarts, 2 d'abril.
Hora: 16:30h.
Lloc: Unitat de Diagnòstic de Fundació ACE (Gran Via de Carles III, 85 bis, Barcelona).

Dr. Villemagne

Fundació ACE presenta 5 pòsters a l'AAIC 2018

23/07/2018Recerca
Fundació ACE participa aquest any del 22 al 26 de juliol a Chicago a l'Alzheimer’s Association International Conference 2018 (AAIC) amb la presentació de 5 pòsters.