Conferència del Dr. Kenneth Kosik a Fundació ACE

El Dr. Kenneth Kosik, una reconeguda eminència de la recerca amb cèl·lules mare i la seva aplicació a les malalties neurodegeneratives, estarà el proper dimarts dia 8 d'octubre a Fundació ACE per impartir una conferència.

Amb més de 300 publicacions científiques i més de 40.000 citacions, el Dr. Kosik és una autoritat en el seu camp. Actualment també es dedica a la docència a la Universitat de Califòrnia, Santa Bàrbara.

Algunes de les seves recents contribucions científiques inclouen un descobriment significatiu en la comprensió de la manera en què funcionen les cèl·lules mare embrionàries humanes. Així mateix, també ha contribuït a un nou enfocament sobre com reduir el risc de contraure la malaltia d'Alzheimer i reduir l'impacte d'aquesta malaltia.

La conferència s'impartirà a l'auditori Grifols de Fundació ACE (Gran Via de Carles III 85 BIS). L'accés és lliure fins a completar aforament.

Conferència del Professor Villemagne a Fundació ACE

20/03/2019Recerca
El Professor Victor L. Villemagne visitarà el proper 2 d’abril la Fundació ACE per oferir una conferència sobre l’estat actual i principals reptes de l'ús de biomarcadors en la recerca sobre demències i altres malalties neurodegeneratives.