Ampliem els exercicis d’estimulació cognitiva gràcies a Kern Pharma

Gràcies a la col·laboració amb el laboratori farmacèutic Kern Pharma les persones amb deteriorament cognitiu lleu i moderat poden exercitar la seva memòria mitjançant diversos exercicis disponibles al nostre web.

Aquests materials, que ja estan disponibles per internet, se sumen als que Fundació ACE va posar a disposició del públic durant l’estat d’alarma. L’objectiu és que les persones amb deteriorament cognitiu o Alzheimer trobin activitats que realitzar des de casa per mantenir-se cognitiva i físicament actius.

És especialment important en el context de la pandèmia actual que s’alteri el menys possible les rutines de les persones amb Alzheimer per garantir el seu benestar emocional i dels cuidadors.

Les persones amb demència o Alzheimer són un col·lectiu de risc i per això les rutines habituals s’han alterat. Això, juntament amb el temps que ara passen a casa seva per evitar posar-se en risc, està provocant un deteriorament accelerat en la seva cognició, memòria i mobilitat física.

Per evitar-ho és clau, assenyala el nostre equip d’experts en atenció a les persones amb demència, mantenir una rutina d’estimulació cognitiva.

És per això que en l’apartat COVID-19 del nostre web podran trobar recursos i materials elaborats per professionals per lidiar amb aquesta situació de la millor manera possible.

Des de Fundació ACE agraïm la col·laboració de Kern Pharma en l’ampliació dels recursos disponibles per a les persones que desitgin exercitar la seva memòria des de casa.

• Entra a la pàgina COVID-19 per consultar tot ala informació sobre recursos disponibles durant la pandèmia.
  • Al nostre web trobaràs diferents activitats online per exercitar la teva memòria.

La Dra. Boada assenyala la fotografia com un element fonamental en l’estimulació cognitiva de les persones que conviuen amb una demència

25/08/2020Notícies
La dra. Mercè Boada ha participat en una trobada digital organitzada per Fundació Telefònica i PHoto España per analitzar la importància de l’ús de les fotografies durant el procés terapèutic de les demències.