La 5a edició de La Nit de l’Alzheimer recapta 34.000€ pel projecte ACEhealth

03/12/2020
Més de 250 assistents, 34.000€ recaptats pel projecte ACEhealth i moltes cares conegudes del món de la cultura, esports i televisió es van voler sumar a la nostra nit solidària.

Josep Puigbó i Cristina Riba presenten la 5a edició de La Nit de l’Alzheimer

20/11/2020Sensibilització
Dimecres, 2 de desembre, celebrem una de les nits més màgiques per Fundació ACE. La Nit de l’Alzheimer va néixer fa 5 anys amb l’objectiu d’impulsar projectes a favor de la investigació i l’atenció de les persones amb deteriorament cognitiu.

Som una societat científica que investiga constantment

18/11/2020Sensibilització
La Dra. Mercè Boada va participar en un debat online, organitzat per Fundació La Caixa, per parlar del repte científic i social que suposa prevenir i tractar l’Alzheimer

Telstar, nou mecenes de Fundació ACE durant els pròxims tres anys

17/11/2020Sensibilització
Telstar es compromet a donar suport econòmicament als projectes de Fundació ACE durant els pròxims tres anys i ha inclòs com a donació extraordinària una nevera per emmagatzematge de mostres biològiques.

Decoplack empren una campanya solidària a favor de Fundació ACE

04/11/2020Sensibilització
Decoplack ha posat en marxa una campanya solidària de venda de mascaretes la recaptació íntegra de la qual es destinarà a projectes de Fundació ACE.

La trajectòria de Fundació ACE reconeguda institucionalment pel districte de Les Corts

21/10/2020Sensibilització
El districte de Les Corts va reconèixer la trajectòria de Fundació ACE durant el Consell Plenari celebrat el dia 7 d'octubre de 2020.