200 persones assisteixen al concert ‘Música per l’Alzheimer’

Concert solidari Fundació Conservatori Liceu

Prop de 200 persones van assistir el passat diumenge 10 de març al concert solidari ‘Música per l’Alzheimer’ que va tenir lloc a l’Auditori del Conservatori Liceu de Barcelona. Aquesta iniciativa, organitzada per Fundació ACE i la Fundació Conservatori Liceu té l’objectiu de captar fons per la recerca de la malaltia d’Alzheimer.

El concert va comptar amb les actuacions del cor Contrapunto Vocale i de dos grups de cambra del Conservatori Liceu, un duo de percussió i un quintet de vent, que van oferir als assistents un recital de música clàssica encapçalat per peces de compositors com Mozart, Györgi Ligeti o Keiko Abe.

Col·laboració per lluitar contra l’Alzheimer

Aquest acte esdevé la primera acció engegada en el marc del conveni de col·laboració que Fundació ACE i la Fundació Conservatori Liceu han signat, recentment, amb el propòsit i el compromís de col·laborar en la lluita contra l’Alzheimer.

Lluís Tárraga, director general de Fundació ACE, s’ha mostrat molt satisfet amb l’acollida d’aquesta iniciativa i ha manifestat que “l’èxit d’assistència anima a l’entitat a continuar apostant per aquest tipus d’accions”.

Així mateix, Tárraga ha agraït al Conservatori Liceu la seva implicació i suport “en un concert emotiu que ajuda a donar veu a la malaltia, a través d’un llenguatge universal com és la música, i acostar-la a la població”. En els últims anys, Fundació ACE ha apostat per intensificar la seva tasca de formació, sensibilització i divulgació sobre l’Alzheimer

Concert solidari Fundació Conservatori Liceu

Adéu a Carmen Mateu Quintana

25/01/2018Sensibilització