A Fundació ACE comencem el mes de l’Alzheimer amb la campanya “Regala’ns un record”, amb l’objectiu de donar visibilitat a una demència que afecta més de 50 milions de persones a tot el món i un dels reptes actuals més extraordinaris en matèria d'investigació mèdica.

La pèrdua de memòria és la principal afectació i el símptoma pel qual reconeixem l’aparició de l'Alzheimer. És impactant observar que comencem a perdre els nostres records i les nostres vivències amb amics o familiars propers. Ho és també conviure amb un ésser estimat que deixa de reconèixer persones o situacions de la seva vida quotidiana.

El 21 de setembre es commemora el Dia Mundial de l’Alzheimer i, amb el propòsit de conscienciar la societat sobre la importància d'una bona salut cognitiva, llancem la campanya “Regala’ns un record”. Per mitjà del següent formulari, totalment anònim, podràs compartir una ocasió especial, una olor, una sensació... el teu millor record per omplir les xarxes socials de moments que mai haurien de ser esborrats de la nostra memòria.

Us animem a col·laborar amb nosaltres!

Fem que l’Alzheimer sigui història.

Alzheimer: la química dels records

21/03/2019Sensibilització
Mercè Boada, directora mèdica i cofundadora de Fundació ACE, va participar ahir al congrés INFARMA 2019. La seva ponència es titula "Alzheimer: la química dels records."