Alzheimer: la química dels records

Mercè Boada, directora mèdica i cofundadora de Fundació ACE, va participar ahir al congrés INFARMA 2019. Aquest esdeveniment reuneix la majoria del sector farmacèutic a Espanya cada any i l'organitzen els Col·legis Oficials de Farmacèutics de Madrid i Barcelona entre d'altres.

La ponència de la Dra. Mercè Boada "Alzheimer: la química dels records" va plantejar la necessitat creixent del diagnòstic precoç de les patologies de la memòria, entre altres coses. Boada va fer especial èmfasi en la inversió econòmica que rep l'Alzheimer respecte a altres patologies que, a diferència d'aquesta, tenen tractament o afecten menys persones que la demència.

En aquesta trenta-unena edició, els organitzadors de l'esdeveniment calculaven l'assistència de 33.000 professionals del sector farmacèutic i la participació de 350 expositors i coexpositors; així com la presència de 400 empreses, amb més de mil marques exposades.

Curs “Demències: vols saber-ne més?”

11/02/2019Formació
Fundació ACE ha impartit aquest més de febrer una nova edició del curs “Demències: vols saber-ne més?” als voluntaris i voluntàries de l’entitat Amics de la Gent Gran.