Sensibilització

Bones festes a tothom!

12/12/2019

Amb el Nadal a tocar, s’acosten unes dates de celebració per viure amb les persones que més estimem. Per això, des de Fundació ACE, us volem convidar a aprofitar aquestes festes tan assenyalades per donar suport a les persones amb Alzheimer i altres demències, així com a les seves famílies i entorn més proper. Aquest Nadal, fes un regal solidari, i regala memòria!

Us proposem diverses maneres de col·laborar:

1.

Compra la polsera solidària INSTANT de Joies Majoral a través del seu web o en qualsevol de les seves botigues físiques. Es tracta d’una joia de disseny exclusiu que evoca aquells instants que no hauríem d'oblidar mai. Amb la seva compra col·labores amb la recerca de l’Alzheimer.

2.

Fes una donació a través de la plataforma migranodearena.org i ajuda’ns a aconseguir fons pel nostre projecte: oferir als usuaris de Fundació ACE una sessió de mindfulness a la setmana durant tot un any. L’evidència científica demostra que aquesta tècnica pot resultar molt beneficiosa per al seu benestar físic i mental.

3.

Compateix el missatge i ajuda’ns a seguir treballant per fer que l’Alzheimer sigui història: https://www.fundacioace.com/ca/regala-memoria.html

Des de l’equip de Fundació ACE, volem agrair-vos la vostra generositat i el suport rebut durant tot l’any. En aquest sentit, us fem arribar els nostres millors desitjos perquè gaudiu d’unes bones festes envoltats de família, amics i éssers estimats.

Bones Festes a totes i tots!

Fundació ACE us desitja uns bones festes

Premis Talent contra l'Alzheimer

28/04/2017Sensibilització
Premis Talent 2017: una gala en benefici de Fundació ACE . Els Premis Talent volen dedicar la seva edició de 2017 en benefici de la Fundació ACE. A...