Decoplack empren una campanya solidària a favor de Fundació ACE

L’empresa de materials per edificació, Decoplack, ha posat en marxa una campanya solidària de venda de mascaretes la recaptació íntegra de la qual es destinarà a projectes de Fundació ACE.

Des de la nostra entitat volem agrair a l’equip directiu de Decoplack el que hagi volgut destinar voluntàriament els ingressos de les vendes de mascaretes a Fundació ACE. De la mateixa manera, volem donar les gràcies per fer-se ressò de la nostra activitat i projectes per mitjà de les seves xarxes socials i el seu web.

Moltes gràcies per aixecar la veu a favor de les persones que conviuen amb una demència i contribuir al coneixement de la malaltia de l’Alzheimer.

Bonpreu i Esclat engeguen una campanya d’arrodoniment solidari per col·laborar amb Fundació ACE

12/09/2019Sensibilització
Els supermercats Bonpreu i Esclat engeguen, durant el mes de setembre, una campanya d’arrodoniment solidari per col·laborar amb un proyecto de investigación a cuidadores y cuidadoras de Fundació ACE.