Jornada ‘Mou-te per l’Alzheimer’ pel Dia Mundial de la malaltia 2019

Fundació ACE celebra l’acte ‘Mou-te per l’Alzheimer’ amb activitats lúdiques i participatives per a tota la família. La jornada, coincidint amb el Dia Mundial de l’Alzheimer, inclou activitats de ball, música i animació que es desenvoluparà entre les 10 i les 14 hores del 21 del setembre als Jardins de Magalí de Les Corts al carrer Vallespir, 194 (antigament, Jardins de les Infantes).

La intenció de Fundació ACE és desenvolupar un programa d’activitats solidàries per visibilitzar la importància de la recerca i el tractament de malalties com la demència i l’Alzheimer. Així mateix, l’objectiu és involucrar-se en una activitat local del districte de Les Corts, que posi en rellevància l’activitat dels grups de ball i dansa locals del districte de Les Corts.

Actuacions locals

Durant la jornada, gaudirem de l’actuació de La Repúbli-k de l’Avern, que oferirà un espectacle de batucada. Tindrem una classe de Zumba al carrer amb l’equip de monitors experts en ball de Holmes Place de Les Corts. Ballarem a ritme de country amb el Grup Mou-te. També, comptarem amb l’animació de Star Wars Catalunya. Per últim, tancarem la jornada amb la colla castellera del barri, els Panarres de Les Corts.

Dia Mundial de l’Alzheimer

Amb motiu del Dia Mundial de l’Alzheimer, Fundació ACE recorda la campanya 'Regala memòria’ 2018, que es va commemorar el setembre passat amb la promoció d’un vídeo a través de les xarxes socials. L’objectiu  principal de Fundació ACE és apropar la realitat de la malaltia d’Alzheimer a la societat i organitzar una activitat inclusiva per normalitzar la situació de persones afectades, que es troben en risc d’exclusió.

Fundació ACE engega la campanya ‘Regala Memòria’ per celebrar el Dia Mundial de l’Alzheimer

18/09/2018Sensibilització
Fundació ACE ha engegat la campanya ‘Regala memòria’ 2018 per commemorar el Dia Mundial de l’Alzheimer que se celebra el 21 de setembre. Com cada any s’ha estrenat un vídeo per apropar la realitat de l’Alzheimer a la societat i captar fons per la recerca.