Dia Mundial de l'Alzheimer, Barcelona 2016

Aquest any, amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer, a Fundació ACE hem impulsat una campanya per promocionar a les xarxes el vídeo “Sense memòria no hi ha records, sense recerca no hi ha cura”. L’acollida ha estat aclaparadora.

• Hem arribat a 1.591.941 de persones a Twitter i al voltant de 30.000 a Facebook, amb intervencions de coneguts influencers i un augment important de seguidors.

Aquest èxit ha vingut també de la mà de les ponències de la Dra. Isabel Hernández i la Dra. Silvia Gil. I de les entrevistes de la Dra. Boada a La Xarxa i Ràdio Estel.

Fundació ACE col·labora amb Fundació Alícia en les I Jornades Professionals d’Alimentació per a un Envelliment Saludable

25/09/2018Sensibilització
Fundació ACE ha participat en les I Jornades Professionals Alimentació per a un Envelliment Saludable, organitzades per la Fundació Alícia, oferint diverses xerrades sobre alimentació i deteriorament cognitiu.