Els clients de Bonpreu i Esclat donen més de 52.000 euros a Fundació ACE

Fundació ACE ha recaptat aquest mes de setembre un total de 52.957 euros gràcies a la campanya d’arrodoniment solidari dels supermercats Bonpreu i Esclat. Aquest import, obtingut a través de més de 317.000 donacions fetes pels clients d’aquests establiments, es destinarà a finançar el projecte "Aula de cuidadors", de formació i suport a familiars de persones diagnosticades recentment d’Alzheimer o altres demències.

L’objectiu d’aquest projecte és donar les eines i recursos adients als cuidadors a l’hora d’abordar aquest tipus de malalties per tal de millorar la qualitat de vida de la persona afectada. Cada mes, la Fundació realitza un total de 3 sessions de 3 hores on s’aborden temes com ara el procés de la demència, estratègies gestió de la malaltia i els seus símptomes, indicacions sobre com cuidar, informació sobre els recursos disponibles, així com d’altres recomanacions de suport al familiar cuidador.

Projecte d’arrodoniment solidari

Des de la posada en marxa de l’arrodoniment solidari el passat mes de febrer els clients de Bonpreu i Esclat ja han donat més de 530.000€ a diferents entitats socials. El projecte consisteix en oferir a tots els clients que paguin amb targeta bancària la possibilitat d’arrodonir l’import final de la seva compra i fer una microdonació a una causa social diferent cada mes.

Bonpreu i Esclat engeguen una campanya d’arrodoniment solidari per col·laborar amb Fundació ACE

12/09/2019Sensibilització
Els supermercats Bonpreu i Esclat engeguen, durant el mes de setembre, una campanya d’arrodoniment solidari per col·laborar amb un proyecto de investigación a cuidadores y cuidadoras de Fundació ACE.