En 30 anys no recordaràs la paraula Coronavirus

Coincidint amb la commemoració del Dia Mundial de l’Alzheimer, Fundació ACE llença un vídeo amb l’objectiu de sensibilitzar la societat sobre aquesta malaltia que pateixen més de 800.000 persones a Espanya.

Amb la irrupció de les noves tecnologies i gràcies a la bona acollida i viralització de campanyes anteriors, enguany el vídeo es podrà veure a les plataformes pròpies i canals de Fundació ACE.

La campanya compta amb la col·laboració d’HP i s’endinsa en el més profund de la malaltia, prenent com a referència situacions viscudes durant la pandèmia i l’estat d’alarma. S’estima que el 2050 més de 131,5 milions de persones en el món conviuran amb l’Alzheimer, i ja no recordin que el 2020 vam viure moments d’absoluta excepcionalitat.

Amb aquest tipus d’accions Fundació ACE vol posar de relleu la importància d’una detecció precoç en les demències, així com el paper fonamental de la investigació per aconseguir desentranyar les peculiaritats d’una malaltia que encara no té cura.

A continuació pots veure el vídeo.

Fundació ACE realitza revisions gratuïtes de memòria en persones majors de 50 anys. Et pots inscriure per telèfon 93 430 47 20 o bé per email a memoria@fundacioace.com

El 80% de persones amb Alzheimer han estat diagnosticades per iniciativa dels familiars

20/07/2017Diagnòstic
Segons un estudi realitzat per Fundació ACE amb una mostra de 6.000 persones El 80% de persones amb Alzheimer han estat diagnosticades per iniciativ...