Sensibilització

04/11/2016

Gospel per l'Alzheimer

-

El Cor de Gospel de Sant Cugat, format per 80 veus, actuarà el proper 27 de novembre a la Parròquia Sant Ildefons de Barcelona. El concert anirà destinat a la compra d'instruments de música pels usuaris del Centre de Dia de Fundació ACE. L'entrada és l'aportació voluntària dels qui desitgin assistir-hi, que es podrà realitzar a l'entrada de la parròquia.concert-solidari-de-gospel-cartell

Serà la primera de les activitats que prepara la Fundació per celebrar el 25è aniversari del Centre de Dia. L'Alzheimer Centre Educacional, que va donar les sigles a la Fundació ACE, fou el primer centre terapèutic per tractar la malaltia d'Alzheimer de l'estat espanyol. Les activitats del 25è aniversari duraran tot l'any i tindran com a protagonistes indiscutibles, les persones afectades per la malaltia d'Alzheimer.

Aquest concert va en la línia de promocionar les activitats musicals en pacients amb la malaltia d'Alzheimer. La música ajuda a mobilitzar els records de les persones així com el seu cos, la música convida a seguir el ritme. És per això que la Fundació va iniciar l'any passat el programa Estimul'Art música, extensió de l'Estimul'Art museus, que es va iniciar fa dos anys.

concert-solidari-de-gospel-cartell

La Dra. Mercè Boada, premi Fundació Fira Gran 2018

23/05/2018Sensibilització
La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, ha estat guardonada aquest any amb el premi Fundació Fira Gran 2018 per la seva aportació com a neuròloga.