Moltes gràcies pel vostre donatiu!

El passat 18 de setembre vam estar molt presents a la boda d’en Quim i la Xènia, ja que la parella va decidir assignar els diners destinats als regals dels seus convidats en realitzar un generós donatiu a Fundació ACE.

La relació de la família de nuvi amb Fundació ACE es remunta a anys enrere. L’avia materna d’en Quim, Amada Ferrer, va ser usuària del nostre Centre de Dia i una de les pacients de la nostra entitat.

Ens fa molt feliços formar part d’un dia tant especial, tenint molt present el record d’Amada i d’altres moltes persones que conviuen amb l’Alzheimer.

Gràcies a la donació realitzada per en Quim i la Xènia, que se suma a la de tantes altres persones que de forma altruista ens ofereixen la seva confiança i suport, podem seguir avançant en el coneixement de les demències.

Perquè, com es va dir durant la seva celebració; hi ha dies que hauríem de guardar sempre a la nostra memòria.

Si com en Quim i la Xènia vols col·laborar amb Fundació ACE i contribuir a que l’Alzheimer sigui història, pots fer-ho a través del següent enllaç o trucant al 93 430 47 20.

La Dra. Boada, candidata del rànquing TOP 100 Dones Líders a Espanya

17/10/2019Sensibilització
La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, ha estat nominada candidata per formar part del rànquing de Top 100 Dones Líders a España en la categoria de “Pensadores i Expertes”.