Mirades des del lideratge femení

Sessió Mirades des del lideratge femení

La Dra. Mercè Boada va participar ahir en la sessió “Mirades des del lideratge femení. Dones que inspiren” que es va celebrar a Torre Esteve, seu de la companyia farmacèutica Esteve a Barcelona. La jornada, organitzada per Correo Farmacéutico, Diario Médico i Yo Dona, amb el suport d'Esteve, va comptar amb una taula rodona de dones rellevants en l'àmbit de la medicina, la farmàcia, la recerca i els mitjans de comunicació a nivell estatal.

Les participants, totes elles professionals amb trajectòries inspiradores, van debatre en primera persona les seves experiències sobre la influència i lideratge femení en el món de la salut.

Durant l'acte es van analitzar diferents aspectes com ara les característiques del lideratge femení, les dificultats afegides en la carrera professional de la dona o com avançar cap a un futur amb major influència femenina.

Alba Benaque deixa la direcció de Fundació ACE

10/07/2020Sensibilització
La directora general de Fundació ACE, la doctora Alba Benaque, ha decidit deixar l’entitat per afrontar nous reptes professionals. Benaque va començar la seva trajectòria a Fundació ACE l’any 2018.