Nou vídeo de la Campanya Regala Memòria!

Coincidint amb la commemoració del Dia Mundial de l’Alzheimer, el proper dissabte 21 de setembre, Fundació ACE llança el nou espot de la Campanya Regala Memòria 2019 que té com a principal objectiu sensibilitzar la societat sobre aquesta malaltia.

Després que l’any passat el vídeo es viralitzés, aconseguint més de 30 milions de visualitzacions a través de les xarxes socials, enguany la campanya ha comptat amb la col·laboració de Fujifilm i posa el focus en el paper fonamental de l’entorn i els cuidadors de les persones afectades d'Alzheimer.

Bones festes a tothom!

12/12/2019Sensibilització
Amb el Nadal a tocar, s'acosten unes dates de celebració per viure amb les persones que més estimem. Des de Fundació ACE, us convidem a aprofitar aquestes festes per donar suport a les persones amb Alzheimer i altres demències.