Telstar, nou mecenes de Fundació ACE durant els pròxims tres anys

Telstar, marca global líder en solucions de procés asèptic especialitzada en el desenvolupament de projectes d’alta complexitat tecnològica en l’àmbit de l’enginyeria, equips de procés, construcció i consultoria GMP pel sector farmacèutic i biotecnològic, es compromet a donar suport econòmicament als projectes de Fundació ACE durant els pròxims tres anys.

El conveni de col·laboració subscrit per ambdues entitats estableix un període de col·laboració de tres anys i formalitza la durada de les donacions a la Fundació fins el 2022. A més, Telstar ha inclòs com a donació extraordinària una nevera per emmagatzematge de mostres biològiques que Fundació ACE recull amb finalitat científica.

Aquesta donació contribueix al creixement i manteniment de la col·lecció de mostres genètiques d’Alzheimer, que és una de les més grans del món en el camp de les demències, amb més de 20.000 mostres.

“La genètica és un dels camps a on la investigació d’Alzheimer està avançant a més velocitat en els últims anys. Gràcies a la generosa aportació de Telstar, podem continuar desenvolupant projectes en aquesta línia amb l’objectiu d’ampliar el coneixement de la malaltia de l’Alzheimer”, comenta Mercè Boada, cofundadora i directora mèdica de Fundació ACE.

Per la seva banda, Emili Pablos, general manager de Telstar, expressa el “gran honor que és per la nostra empresa poder contribuir a la gran causa que Fundació ACE realitza diàriament. Estem molt satisfets d’haver subscrit aquest conveni de col·laboració que ens dóna l’oportunitat d’aportar el nostre gra de sorra en la lluita contra l’Alzheimer”.

Fundació ACE i joies Majoral llancen Instant, una polsera solidària amb l’Alzheimer

30/05/2019Sensibilització
Fundació ACE i la firma de joies Majoral, llancen la polsera solidària Instant, una joia d'inspiració mediterrània. Els beneficis aniran destinats a impulsar la recerca de l'Alzheimer.