Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Portes Obertes pel Dia Mundial de l’Alzheimer

La campanya segueix: “Si ens mirem el sucre, la tensió o el colesterol… Per què no la memòria?” Avui a Fundació ACE oferirem revisions gratuïtes de memòria als inscrits, celebrant el Dia Mundial de l’ Alzheimer, que serà el 21 d’aquest mes.

Això és a l’agenda de la Fundació des de l’any 2008, i es fa periòdicament, cada segon dijous de mes. Aquesta activitat permet aplicar una bateria neuropsicològica a l’usuari per comprovar les seves funcions cognitives.

Això permet no només incrementar la base de dades clínica de la Fundació si no formar els professionals en la detecció del deteriorament cognitiu en estadis molt primerencs i d’ajudar a les persones que puguin arribar a desenvolupar la malaltia d’Alzheimer.

Més informació sobre les Jornades de Portes Obertes.

alzheimer-jornades-portes-obertes