Alzheimer:
Preguntes freqüents

Consultes administratives

Contacti amb la responsable del centre al número de telèfon 610 59 59 43 (Amèrica Morera). A través d’una entrevista amb subdirecció, es valoraran les necessitats de l’usuari i de la família, i se l’orientarà cap al recurs més adequat.

A Fundació ACE oferim la possibilitat de resoldre dubtes o contingències amb el personal mèdic de 14:30h a 15:00h, de dilluns a divendres, trucant al telèfon 93 430 47 20.

La Unitat de Diagnòstic de Fundació ACE està a Gran Via de Carles III, 85 bis (Barcelona). Els autobusos són els número 70, H6, V3, entre altres. El tram més pròxim és a la parada Maria Cristina número T1, T2 i T3. El metro és la línia 3 (L3, verda) parada de Maria Cristina.

És necessari: DNI, llista de medicació actual, TAC o RMN cranial i anàlisi recent de sang que inclogui hemograma, bioquímica, vitamina B12, TSH, àcid fòlic, serologia Lúes i VIH.

A més, en cas de què es visiti a càrrec del CatSalut ha de presentar la sol•licitud de derivació i la targeta sanitària.

Pot concertar una hora de visita trucant al número de telèfon 93 430 47 20 o enviant un correu electrònic a unitatdediagnostic@fundacioace.com.

Un cop el seu metge de capçalera li hagi avaluat i hagi sol·licitat una derivació a la Unitat de Diagnòstic de Fundació ACE, cal enviar la sol·licitud de derivació per fax al número 93 419 35 42 o per correu electrònic a recepcio@fundacioace.org.

Nosaltres contactarem amb vostè. Per concertar l'hora de visita i facilitar-li la informació adequada per a la primera visita.

El metge de capçalera, un neuròleg, un psiquiatra, un neuropsiquiatra o un assistent social.