Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Liderem la recerca

Fundació ACE continua la seva tasca de lideratge en la recerca del país. La seva tasca constant de cerca de noves vies per a vèncer la malaltia d’Alzheimer és reconeguda per institucions clau del món científic en l’àmbit de la demència.

Recentment, la Fundació ACE ha conegut que l’estudi” “Utilidad de los exosomas neuronales como biomarcadores plasmáticos en la caracterización clínico-biológica del deterioro cognitivo leve de inicio precoz” dirigit per la Dra. Mercè Boada i la Dra. Silvia Gil ha estat guardonat amb una beca de l’AES-ISCIII. Així mateix el Dr. Agustín Ruiz ha estat premiat amb una altra beca europea d’acrònim EXIT pel mateix ISCIII pel projecte “EXosomes Isolation Tool with nanofluidic concentration device”.